Αποχωρώ • Κωνσταντίνος Κοφινάς

2018-04-09

Δύσκολα θα με γνωρίσεις..
Δύσκολα θα με καταλάβεις..
Το να με ακολουθήσεις είναι δύσκολο..

Δε θα μπορέσω να σε κάνω ποτέ να με αγαπήσεις,
..απ΄το 1ο σου βλέμμα με νίκησες..
Όποτε σε βλέπω, νιώθω πως βλέπω το μέλλον..
Τη τελευταία μου επιθυμία,
το εισιτήριο για να επιστρέψω σε αυτον το πλανήτη..
Πλέον Ζωντανός . .

..τα μάτια σου είναι οι πύλες μου για την ελευθερία..

Όμως, 1 ΓΙΑΤΙ συντροφεύει τη ζωή μου..

Μου θυμίζει κάτι όλο αυτό..
..ότι δεν έχω αναμνήσεις ή ότι απλά χάνω το χρόνο μου..

1 αδύνατο & φτωχό παιδί σε κοιτά στα μάτια
& εσύ απλά το προσπερνάς..
Δίχως να του προσφέρεις (..)

- Τι(με διακόπτεις & με ρωτάς).
-Τι;
..τίποτα γλυκιά μου..
δε θα με καταλάβεις ποτέ εξάλλου!
Αποχωρώ..
. . σαν τον ξένο που ενώ δε γνωρίζεις κάποτε σε είχε ερωτευτεί . .


Copyright© Κωνσταντίνος Κοφινάς | Νόμος Περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας Άρθρο 8 2557/1997

Copyright© Κωνσταντίνος Κοφινάς | Νόμος Περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας Άρθρο 8 2557/1997
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε