Δεν έχω άλλη επιλογή! • Κωνσταντίνος Κοφινάς

2018-04-09

"Δεν έχω άλλη επιλογή!. ."
Αναφώνησε ο πρωταγωνιστής..
Το 1 τέχνασμα μετά άλλο έβλεπε να αποτυγχάνει
& εκείνος να αισθάνεται ανήμπορος να αλλάξει την μοίρα του..

Μα η μοίρα δεν αλλάζει μονάχα με λόγια.
Θέλει να μπορείς τις σκέψεις σου πράξη να κάνεις.
Τα θέλω σου να γίνονται κουπί που σε βοηθά στα όνειρά σου να φτάσεις!

Τι κάνεις όμως όταν το κουπί σου.. σπάσει;;
..Συνεχίζεις να προσπαθείς ή παραδίνεσαι στην μοίρα σου;;
..Εσύ τι θα έκανες;;

Πρώτου απαντήσεις, σκέψου!
..Πως δεν υπάρχει μοίρα..
Πως αντί για κομπάρσος, εσύ είσαι ο πρωταγωνιστής!
Εσύ είσαι εκείνος που καθορίζει τι θα αποκτήσει η.. τι θα χάσει!
Σκέψου!

Εσύ που παραιτήθηκες στην 1η σου αποτυχία.
Εσύ που φωνάξεις.. "Δεν μπορώ άλλο!"
Εσύ που έκανες φίλους εκείνους που σου έκλεψαν ότι είχες!

Αν είσαι ένας από τους παραπάνω, σε παρακαλώ..
..Πάψε να με διαβάζεις!
Η ζωή δεν είναι σε βιβλία & απόψεις,
παρά μόνο αν δεν συνοδεύονται από πράξεις!

..Η αλήθεια είναι πως όλα αυτά τα "εσύ" υπήρξαν κάποτε "εγώ" μου!
Η ζωή δεν έχει κανόνες ηθικής & δίχως προειδοποίηση από την μια μέρα στην
άλλη είναι ικανή να σε φέρει.. με την πλάτη στον τοίχο!

..Και ο μοναδικός τρόπος για να την ξεγελάσεις είναι να της πεις. .

   "Δεν έχω άλλη επιλογή!. ."


Copyright© Κωνσταντίνος Κοφινάς | Νόμος Περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας Άρθρο 8 2557/1997


Copyright© Κωνσταντίνος Κοφινάς | Νόμος Περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας Άρθρο 8 2557/1997
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε