Λίγο παραπέρα.. • Κωνσταντίνος Κοφινάς

2018-04-09

Είμαι εδώ..
Αδιαφόρησα, Μετάνιωσα, Έκλαψα, Εκδικήθηκα..
Νόμιζα πως είχα χάσει τα πάντα..
Εγώ τα απομάκρυνα.

Λίγο παραπέρα..
Σε ότι αγαπώ & έχω χάσει..
Σε ότι αγκάλιαζα πριν φύγει.
Σε ότι ήλπιζα & τώρα ονειρεύομαι..
Σου έχει τύχει ποτέ να χάσεις κάτι πριν ακόμα το κάνεις δικό σου;. .

Είμαι μόνος; Τολμάς & το ρωτάς.
Τολμάς & μου λες, «Το Σ΄ αγαπώ».
. .Τέλος παιχνιδιού σου ψιθυρίζω. .

Χτίζω κάστρα με το ψέμα
& μετά απομακρύνομαι..
Να ψαρέψω τις αλήθειες..
Όσα Ψέματα τόσες & οι αλήθειες. .

Η μέρα που καρτεράς θα έρθει..
Η μέρα που όλα τα ψέματα σου θα είναι αλήθειες..
& θα μπορείς να την κοιτάξεις κατάματα!

. .Αλλά & να την κοιτάξεις,
δεν θα είναι πια αυτή που γνώρισες κάποτε. .
Γιατί πάντα ο παράδεισος θα είναι,
Λίγο παραπέρα
..

Copyright© Κων/ντίνος Κοφινάς | Νόμος Περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας Άρθρο 8 2557/1997

Copyright© Κωνσταντίνος Κοφινάς | Νόμος Περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας Άρθρο 8 2557/1997
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε