Το άλλο μου μισό. . • Κωνσταντίνος Κοφινάς

2018-04-09

Ξεκινώ να γράφω & 1 μήνυμα τα αλλάζει όλα. .
Με νίκησες & γράφω ξανά για σένα!. .
. .
Είχα ένα ποίημα παρατημένο στο λιμάνι,
ώσπου άρχισες ξανά να μου ζητάς βόλτες!
Άφησες το χάδι σου στις σκέψεις μου ξανά. .

'
Όσο & αν με εμποδίσεις πάντα θα είμαι ένα βήμα μπροστά
 & συνάμα δίπλα σου. .
Αν ονειρεύεσαι & δεν ελπίζεις, όλα γίνονται!. .
Όλα, αν το θες γίνονται. .'

..Έριξα μόλις μια ματιά στο μέλλον,
ήθελα μια φορά να σε δω κοντά μου ξανά..

..έπειτα τη μάχη όποιος μένει όρθιος, είναι νικητής . .

. .αναγνωρίζω εμένα, αλλά..
Η ατμόσφαιρα δεν έχει καθαρίσει αρκετά
 ώστε να μπορέσω να δω & εσένα!. .
. .είσαι εσύ ή μήπως κάποια άλλη;. .

Μη βιάζεσαι.. Μη!
Ξέρω κάθε σου απάντηση . .
Όσο & αν προλαβαίνεις,
η κλεψύδρα των «Σ΄ αγαπώ» είναι μισό-άδεια..

Αλλά..
Θα περιμένω λίγες στιγμές ακόμη..
..με δήθεν άγνοια & φόβο..
Να μου ψελλίσεις 1 ακόμη σου αδυναμία,
ή..

Να αλλάξουμε τη μοίρα μας. .
. .. .


Copyright© Κωνσταντίνος Κοφινάς | Νόμος Περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας Άρθρο 8 2557/1997

Copyright© Κωνσταντίνος Κοφινάς | Νόμος Περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας Άρθρο 8 2557/1997
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε